Valla ben bir çay kullanıyorum.caya karşı olanlara saygı duyuyorum ama bende kardesimde eşimde memnun kaldık. Ama ben zayıflamak için kullanmadim. Bir senedir kabızlık sorunum var aklınıza gelebilecek herşeyi denedim çözüm bulamadım. Tesadüfen eşim kullanirken bir tane de kendime yaptım ben şok birtek o etki etmişti bir hafta önce yine sipariş verdim kişiye özel hazırlanıyor. Ben ekstra kabızlık sorunu yaşadığım için benimki farklı eşimle kardesiminkine göre ve emzirirken kullaniyorum kızım bir yaşında. Ayrıca içeriğini de biliyorum araştırdım. Ayrıca acayip tok tutuyor sırf süt yapsın diye zorla yiyorum. Şuan lik bir sorun yaşamadım. İsterseniz sayfasına girip araştırabilirsiniz. Instagram sayfası var. Ama burda sayfa söylemek yasak sanırım.