Limoncicegi- ben aslında saate takılmıyorum, sabit saatler yok bende. Artı eksi bir saat olabiliyor kaçta uyanırsa bir buçuk saat ekleyip öyle uyutmaya çalışıyorum. Bu arada bugün son uykuyu yapamadı huzursuz ağlayarak takılıyordu. 7 de memede uyuyup gece uykusuna geçti, bu da ilk kez oluyor şaşırdım 🙈
Ama başladığımda benim de çok kötüydü gündüz uykusu hiç yok gibiydi. bir de akşam babamlar vs gelip kucaktan kucağa gezince falan 10-10,30lara kadar uyumuyordu. Ben artık haftaiçi akşam kimseyi çağırmıyorum herkese de söyledim/söylüyorum.