Gizem_okuyan ben suyumu bile kendim alamıyorum hala. 3 ay olacak. Sürekli emiyor, emerken uyuyor. Tuvalete gittiğime şükrediyorum bazen. Babamız erken geliyor işten. Yoksa çok zor.
Boşverin evi falan. Bebeğiniz daha önemli. Bi süre yapışık gezeceksiniz ☺️ Sling alıp deneyebilirsniz. O emerken siz de işinizi yaparsınız. Ama hafif işleri.