birprensannesi0208 birprensannesi0208 kızlar güzel Anneler bugün kan sonuçlarımı aldım 2. Ci bebişimiz geliyor inşAallah 🥹 olmayacak demişdim ama oldu cok şükür kalp atışını 6 haftallıkken duyanınız varmı? Veya kese gözükürmü