Ayse_grn07 Dün test yaptım 4 dk bekledim tek çizgi sonra testi atmadım saat 17.00 di baktım tek çizgi saat 23.00 oldu tekrar baktım bi silik çizgi var ama çok silik sizce hamilemiyim
ranaeylul Ayse_grn07 ikinci çizginin en geç ilk 10 dakika içinde çıkması gerekir yoksa geçersizdir test
Aysima58 Ayse_grn07 valla bende ilk basta cizgi goremedim aksam baktigimda silik cizgi gordum ve suan kızım kucagimda silik cizgiden 2 gun sonra testi tekrarladim net ikinci cizgiyi gormustum
elizabeth Ayse_grn07 yaptığınız gibi ilk 5 dakika içinde çıkmış olsaydı yüksek ihtimal hamile olabilirdiniz ama siz gece bakınca görmüşsünüz çok zaman geçmiş. Zaman geçtiği için test bozulmuştur kuruma çizgisi oluyor o da. Şüpheleniyorsanız bi de kan testi yaptırın.
serebro Ayse_grn07 normal. İlk 10dk da ne çıkarsa geçerli olan odur. Zaman geçtikçe doğal olarak test bozuluyor. O yüzden ilk 10dk deniyor. Çok supheliysen 2.testi de yap ama ilk 10dk önemli. Bence hamile değilsin.
Ayse_grn07 Sumbul17 bebeğim küçüktü ya uzağa fazla gidemedim kıyamadım ona sağlık ocağı hemen karşımızda