Merhaba guzel anneler.bu yolda becerılı olan anneler. Bebegım 12 aya gect 2 3 sozu var. Fakat nasıl destekleyecegımı tam olarak bılmıyorum. Nelerı onerırsınız. Mesela anne demıyor ogretmek ıcın cok cok tekrarlıyorum . Dogrumu yalnısmı yapıyorum bılemıyorum.konusuyorum onunla ama bu kadar. Bırde aktıv oynuyor. Onerılerınız olursa cok sevınırım