Annelice488 Kızlar bu ne ya diyaliz hastası gibi yaşıyoruz ya biz bu iPhone ile yandık he boşuna mı verdik biz bu kadar parayı acıdım şimdi
tatlibiranneo Annelice488 ben geceden takıyorum sonraki gün akşam üzerine kadar yetiyor fazla oynuyorsanız ondan olabilir ve şarjı yüzde 5 e gelene kadar takmayın 100 olmadan çekmeyin
Mizmizmyrtle Annelice488 7 kullanıyorum 🥹 eşim dalga geçiyor benimle cidden bütün gün şarj aletim boynumda dolaşıyorum
theAna Annelice488 bende 12 var baya gidiyor şarjı tam bitmeden takmıyorum. Pil sağlığı kaç düşük mü?
Babybloom Annelice488 14pro var bende iki gün sürüyor ya şarjım. Ki günlük kullanım ortalamam 4saat 13 dakika🙄 Geçen ay huawei kullanıyordum o da aynıydı iki güne nir şarj ediyordum
Annelice488 Evaninanasi en son akşam taktım şimdi 20 oldu işte benimde senin daha uzun dayanıyor mu gerçekten 😅ben sinir oluyorum artık bendede 11 var
Annelice488 tatlibiranneo dün akşam taktım gece oynadım şimdiye kadar yetti şimdi taktım 20 oldu diye normal mi
Annelice488 Mizmizmyrtle iPhone kaderi bu bacım 11 kullanıyorum ama sanırım ben biraz android bataryası bekliyorum bundan ondan da olabilir 🤔
tatlibiranneo Annelice488 Eşim android kullanıyor ben iPhone iPhone o kadar ağır kaliteli bir telefon ki herşeyiyle mükemmel android şarj konusunda daha iyi ama diğer yönlerde boş geliyor bana özellikle kamera 🫥
theAna Annelice488 çok kullanıyorsanız o yüzden o zaman. Bir de ekran parlaklığı falan hızlı düşüyor YouTube da bununla ilgili videolar oluyor bir bakın. Arka planda çalışan uygulamaları falan kısıtladım ben
Annelice488 tatlibiranneo evet öyle benim eşimde android kullanıyor iPhone kullanınca android olmuyor
Annelice488 theAna kullanmadıklarımın yenilenmesini mi kapatayım bende öyle bişey gördüm tamamen mi kapattınız uygulama uygulama mı
theAna Annelice488 kullanmadıklarımı kapattım. Mesela fotoğraf düzenleme uygulamalarını sürekli kullanmıyorum onları kapattım