Ogzshn benim oğlumda 7 buçuk aya kadar yemezdi. 1-3 kaşık anca..agalr, ağız kitler,kafa çevirir,kusardi. 5 aylık başlamıştım. Yediği kadar vererek alistirdim. Ekstra zorlamadım.. 7 aylıkken oturken eline cicibebe, elma, armut vs verdim. Şuan 10 buçuk aylık çoğu şeyi yer. Bende bir ara hiç yemeyecek sanardim.