Kızım 1 yaşında ek gıdayı çok zor yiyo çoğu zaman yemiyo. Dün ve bugün kahvaltıda kendi videolarını izletirken yedirdim 2 tane pankek zeytin falan yedi. Normalde 1 tane pankeki zor yediriyorum. İyi olmadığını biliyorum ama arada böyle yapsam alışıp hep ister mi telefon olmadan yemezse daha kötü ama ne yaptıysam yediremiyorum