Merhaba arkadaşlar 🌸 19 Ocak ta oğlumun 2 yaş kutlaması var ilk defa kutlama yapacağım inş 1 yaşını bazı aksiliklerden kutlayamadım , aslında heyecanlıyım da ne yapmam lazım neler almam lazım karar veremiyorum organizasyon yerine ben yapmak istiyorum, sadece pasta seçimini emin değilim normal 2 tane büyük boy alsam misafirler için kalabalık olacak en az 4,5 aile olacak onların çocukları falan , maket pasta mı alsam foto için acaba ne yapmalıyım bana tecrübeli anneler yardımcı olsun fikirlerinize ihtiyacım var 💕🥰🎂