HAsyaasel Imau amin inşallah 5,6 yazmış hemşire inş ikinci yüksek çıkmaz gerçekten hiç bilmediğim bir durum eğer varsa nasıl bir ilaç veriliyor acaba
Imau HAsyaasel ilacı var ama tabi bebeklerde nasıl tam bilmiyorum Ağızdan verilecek şekilde olduğunu biliyorum sadece. Çok yüksek değer değil Siz emziriyorsanız boll bol emzirmeye çalışın İkinci ölçüme kadar çoktan değer normale dönmüş olur inşallah