Selam kızlar benım bebegım 9 aylık 1aydır kabız tuvaletini yapınca aglıyor o derece katı seyler vermıyorum kahvaltıda yumurta sarısı pekmez az beyaz peynir bebe biskuvi karıstırıp içine zeytinyağı da koyuyorm genelde aksamları corba verıyorm nıye boyle oluyo anlamıyorum dıste yeni cıkarmya basladı ne önerirsiniz