Merhaba anneler, 22 aylık kızım var. 18. Aylıktan itibaren kakasini ve cisini tutabiliyor. Bezi yokken asla yapmiyor ve soyluyor cisini. Ama klozete benzwyen bir lazimligi var ona yapmiyor. 1 kere oturdu ama yaparken cisi tenine temas edince bacagina temas edince rahatsiz oldu panikledi ve ikan olmuyor. Bezini de istemiyor . Cisi gelince soyluyor bezini takiyorum yapiyor sonra geri cikariyorum . Bezsiz dolasiyor uzun zamandir. Eger bezi takmazsam sabahtan aksama kadar cisini tutuyor yapmiyor. Cisini bu sekilde bu kadar zaman tutmasi ona zarar verir mi?
Yoksa zaten bu dönemde tutmaları normal mi? Kızım bebekliginden beri biraz önden gidiyor gelisim olarak . Doktoru cisini de soylemeye erken baslamis demisti. Bu nedenle tuvalete alistirmak istiyorum . Cunku herseye akli eriyor biliyor konusuyor . Tecrubeli anneler bilgilendirin lutfen 🙏