Nesli92 Kızlar selam; Bebeğim 7 ay 11 günlük. Tadımlara ilk başladığımızda gayet güzeldi hersey. Ne olduysa bir gün ağzını açmamaya başladı ve huy edindi. 1 aydan beri kaşık sokamıyorum tadına bile bakmıyor. Psikolojimden hiç bahsetmeyeceğim. Siz beslenme aralıklarını nasıl ayarlıyorsunuz? Mama ile besleniyor kızım. Ek gıda sürecinde mama miktarında genel olarak azalma oldu mu sizlerde? yani ek gıdaya ağzını açmıyor ben de haliyle aç kalmasın diye mamaya geçiyorum. Buralarda mı yanlış yapıyorum ? Sizler ek gıdayı yemediğinde hemen mamaya ya da memeye geçiyor musunuz? Teşekkür ederim 🙏
Cocolingo Nesli92 ben ek gıda ile mamayı bir arada yürütemedim, mamadan 2 saat sonra ek gıda versem mamayı kustu, önce ek gıda versem sonra mama içmedi zaten aylardır mama konusunda problemimiz var ek gıdayı ana öğün olarak veriyorum mama günde max 3 kez