Cansuozlem düzensizlik oluyor canım, benim 7 ay olacak hâlâ düzene girmedi, 3-5 gün erken oluyo geç oluyo. Yine de içini rahatlatmak için bir test yap şüphe duyuyorsan. Hormonlarımız yenilendiği için hamileliğe daha açık oluyoruz bu dönemlerde maalesef, sırf bu yüzden daha lohusayken srpiral taktırmıştım