Els11 Kızlar selam. Kızım 5. Ay kontrolünde 7200 gram çıktı boyu 62 cm Doğum kilosu 2700 dü ama 2300e düştü. Yani 2300den 7200 olmuş 5 ayda boyuda 47 cm doğdu Şuanda 5 aylık 7200 ve 62 cm doktor yaşıtlarından bir kilo fazla obezite sınırında obez dencek durumda dedi anne sütü ile beslenşyo sadece bana normal gibi geliyo çünkğ baktığımda tipinde obez dencek bi bebek asla değil
Deletedmom_62 Els11 kilosu gayet normal obez değil zaten ayına göre 6.5_7.5 arasında olması gerekiyo ortalama
Ucansupurge Els11 Canım doktorunu degistirme zamanın gelmiş. Maşallah çok güzel kilo almış zaten 6.aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor hareket artıyor hele yürümeye başlayınca kilo falan kalmıyor. Bazı doktorları anlamıyorum niye bu şekilde konuşuyorlar.
hilalella Els11 saçmalamış benim kızım 5 aylıkken 8 buçuk kiloydu obez falan değil takma kafana canım
2prenses-annesii Els11 mama ile beslenseydi okey derdim ama anne sütü obez yapmaz nasıl doktor olmuş ben şok
elizabeth Els11 doktorlara hep saygı duyarım bi bildikleri vardır derim ama niye obez olsun ki yahu. Belki biraz fazla olabilir ama maşallah sütün yaramış toparlamış emeklemeye başlasın yürüsün zaten kilo diye bi şey kalmıyor ki. Ek gıda süreciyle biraz daha yavaşlıyor kilo alımı. Üzülmeyin ek gıdaya başlayınca pirinç unu, irmik gibi mamalardan uzak durun nacizane tavsiyem bu olur sadece.
Mlkhrn Ertugrulnannesiii benim kızım 18aylık ve o kiloda şu an🙂 tombul değil ama sıska da görünmüyor. zayıf olur laf ederler tombik olur laf ederler. Anlamadım gitti.
Cocolingo Els11 çocuğunuzun kilosu ortamananın bi tık üstü olabilir doğum kilosuna göre ama bence gayet normal maşallah sütünüz yaramış bebeğe, ayrıca anne sütü obez yapmaz, zaten 5 aylık olmuş artık kilo alımı azalır
MsHappy Els11 kizim 5 aylikken 9.200’du. Obez kelimesini duymadim hic doktorlarmizdan, sadece diyetisyene sevk edildik. Diyetisyen doktorumuz da babasinin boyundan, kilosundan dolayi iri bir kiz olacagini, cok normal oldugunu soyledi. Endiselenmeyin🌸
Erdemalp Els11 ayy yok ya. Veriyorlar. Benim bebegimede herkes tombik tosun diyorlardi son 1 hafta onceye kadar. Cocuk bir hasta oldu. O kadar zayifladi ki 1 haftadir hic birsey yediremiyorum.sagliklisa birsey olmaz 6. Aydan sonra cok az aliyorlar yada hic almiyorlar bence korkulcak birsey yok. Ayrica oyle kilolu bir bebekte degil. Zaten ilk iki ay benm oglumda 1500 gram almisti. 3 kilo dogdu. Yani 2 aylikken 6 kiloyu gecikti siz takilmayin onlara
LaMamaDellaCicala Els11 benim bebem dort bucuk aylik 8550gr boy 69 gayet normal diyorlar ki benim oldugum ulkede pglumun yasitlari neredeyse el kadar hatta doktorumuz espri yapti Türkler gibi iri yarı dedi🤗anne sutu iciyormus mamada yok sen doktoru değiştir
Naturall Els11 5 aylık bebek için çok erken konuşmamış mı? Emekliyor hareketleniyorlar sonra normale dönüyor şu an bir şey yapmıyor ki ye iç yat 🤗
Dondurmalikahve Els11 7200 gram 5 aylık bebek ve obez mi? Üstelik anne sütü bi yaşıma daha girdim . 🙄 Fakat boyuna göre kilosu biraz önde o yüzden öyle demiştir ama anne sütü olduğu için sorun olmuyor bebekler anne sütünün kilosunu hareketlendiğinde veriyor vermesi bile kilo alımı yavaşlıyor
Minnacksevdack Els11 saçmalamış doğrusu. Benim bebeğim 4 aylıkken o kilodaydı. Anne sütü yarıyorsa yapacak bir şey yok. Hareketlendiğinde kilo falan kalmıyor zaten. Ek gıda almadan ne obezliği acaba ? 😂
livanurvealpinannesi61 Els11 oğlum 2400 gr doğdu 5 aylıkken 7500 kiloydu hiçbir doktor obez demedi. Anne sütü alıyordu sadece.