3 ay 3 günlük kızım dün akşamdan beri ağlıyor emerken ağlıyor bir yeri ağrıyor sanıyorum sonra keyfı yerine geliyor gülüyor çok hareketlı olmaya başladı ve ağlıyor bu ataklar bızı mahveder inşallah kolaylıkla çabucak atlatırız 😂😂sizde durumlar nasıl sevgili anneler 🌸