Ozgeayazmuhammed Sezeryanla doğum yaptıktan sonra fıtık çıktı . Doktor ameliyat dedi ama bebeğim daha küçük olduğu için erteliyorm . Benim durumum da olan varmi
Pamuk_sekermm06 Ozgeayazmuhammed ben 2016 yılında ameliyat olmuştum şuanda 2 yaşında kızım var hamile kalınca tekrarladı fıtık 2 tane olmuş üstelik bende yazı bekliyorum olmak için.
Ozgeayazmuhammed Pamuk_sekermm06 şimdi sorum size saçma gelebilir ama bişey sorcm çok zor mu ya ben çok korkuyorum ameliyattan sezeryanla doğum yaptıktan sonra fobi kaldı bende
Pamuk_sekermm06 Ozgeayazmuhammed hayır sezaryen ameliyatından sonra çok basit geliyor bana😊zaten çok dikisiniz olmuyor.3tane sezaryen doğum yaptım bı tanede fıtık 🙈bian önce olsamda kurtulsam diyorum🙄
Ozgeayazmuhammed Pamuk_sekermm06 Bana yardımcı olabilecek kimsem yok oğlum 10 aylık en azından 2 yaşı beklesemmi yoksa hemen mi olsam ağır kaldirilmayack deniliyor