melekbuse22 Bebeğim sürekli kendini sımsıkı ve direk gibi tutuyor hiç eğilip bükülmüyor kucağımıza alıyoruz dümdüz durmak istiyor neden böyle sımsıkı başına böyle bişey gelen var mı anneler??
Tutikoo melekbuse22 bizimkide oyle atıyor kendini sürekli dimdik .. omurgası iyi olur diyorum bnde işte ;) sanmam bsey olsun
Deletedmom_62 melekbuse22 kolik bir bebek miydi genelde gazdan öyle dik dururlar benim de 3 ay 27 günlük öyle durmuyo ama 1_2 aylıkken aynı öyleydik kolikti çok gazı vardı çocuk ayaklarının üzerine bakardı gazdan
melekbuse22 Tutikoo ya valla dimdik herkes dik baş diye lakap bile taktı az biraz sal kendini kızım diyorum yok görseniz 😂
melekbuse22 Deletedmom_62 kolik değil de kaka problemimiz var kakasını yapamıyor ondan kasım kasım kasılıyor sanırım sürekli ağlama krizlerimiz var yok değil 😔
Deletedmom_62 melekbuse22 evet ondandır o zaman 😑 karnına masaj yapıyor musunuz benim bebeğim bir kere günlerce kaka yapamadi o masaj ise yaramisti . Benim bebeğim de 4_5 günde bir yapiyor ama onun döngüsü bu 5 gün sonra çok fazla yapiyo