Jelibonsmom instagramda rıfatcan diye bi doktor var. O öneriyodu. Karadut, karamürvet, c vitamini karışımı. Hem bağışıklık hem de iştah için. 1 aydır günde 1 çay kaşığı veriyorum. Bağışıklığına iyi geliyo mu onu bilmiyorum çünkü çok hasta olan bi bebek değil kızım. Ama iştahına bi işe yaramadı. 16 aylık bu arada