Bebegimkq Şimdi canım mama daha doyurucu yani 2 uzun emme bir biberon mamaya eş diyebiliriz çünkü emerken fazla uğraşıyorlar daha emerken sindirim başlıyor.Belki bazen denk gelmissindir ya emerken yada hemen sonrasında kaka yapmaya başlıyorlar.Bevek için mama daha cazip geliyor.Bez sayısı kilosu normalse mamayı verme.Annesi olarak en iyisini sen bilirsin ama bebek büyüdükçe istekleri rutinleri çok değişiyor.☺️