Uyku saatiniz yemek düzeniniz nasıl acaba.
Ben mi yanlış yapıyorum bilemedim çünkü yemiyor.
8-9 gibi sabah uyanıyoruz. Saat 10 da kahvaltı bitmiş oluyo. Öğlen 12-12.5 gibi de yemek yedirmek istiyorum ama yemiyor. 1 de uyuyo 2.5-3 de uyanıyor. 4-5 gibi de akşm yemeği yediriyorum. Akşm 8 de de mama içiyor sonra uyuyor. Nerde yanlış yapıyorum acaba. Öğlen ve akşam yemeğinde doğru düzgün de yemiyor bu arada.