Emily37 Merov bugün doktor kontrolündeydim doktorum adet görmediğim zaman içinde hamile kalma olanağımın daha fazla olduğunu daha çok dikkat etmemi söyledi.dikkat edin derim ben en büyük risk bu süreçteymiş
Alparslan616161 Merov bnde 38.günlükken adet olduğum 40 da kontrolüm üz vardı hem dikişlerime baktı hemde adet olduğumı söyledim yumurtalıkların üretime başlamış dedi ne kadar korunursan korun hamilelik oranın yüksek demişti