pitircikk neredeyse tüm damlaları denedim ben de. Nurse harvey damla çok kusturdu, colex şurubu kabız yaptı, tam Sab simplex iyi geliyor diye düşünüyordum ki bir gün emziğinin ucuna damlatıp verdim ağzının kenarından akan yer kızardı doktor kestirdi damlayı. Mommys bliss kullanıyorum onu bile doktor 6 kez 2.5 ml verebilirsin demesine rağmen çok kötü olduğunu düşünürsem ve kaka yapamamışsa 1-1.5 ml bir kez veriyorum. Bir sürü yazı okudum ve gaz damlalarından sonra daha çok acı çekip kıvranan çok bebek var, yan etkilerinden biri karın ağrısı çünkü. Şimdilik yalnızca bio gaiayı düzenli veriyorum. O da aslında gaz damlası değil bağırsak florasını düzenleyici bakteri içeren bir probiyotik, bağırsak hareketlerini etkilediği için gaza da etkisi oluyor. Siz de gerekirse 1 gün kesin deneyerek bebeğinize iyi geleni bulacaksınız çünkü doktorlar da genel geçer şeyleri söylüyor. Her bebekte her damla aynı olmuyor biz de denenince görüp anlıyoruz demişti benim doktorum. O yüzden iyi gelmiyorsa da diretmemek lazım