Saliha_altay Kızlar yarın oğlum sünnet olacak inşallah çantasına kıyafet bezi ıslak mendil oyuncak falan koyacam ama başka gerekli bir şey var mı acaba birde sünnetten sonra ne giydirebilirim rahat bir kıyafet tecrübeli annelerim yardımcı olursa sevinirim
Eminecak Saliha_altay hic bir sey gerekli değil benim oğlum da 3 aylık olmuştu tek aldığımız doktorumuzun söylediği bi krem. Onu bir iki gün sünnetten sonra bolca sıkıp bezini kapattık hemen iyileşti hic beze yapışma gibi bir durumda olmadı. Sizinde hemen iyilesir inşallah şimdiden geçmiş olsun 😂😍
pogacayanakk Saliha_altay söylediklerim sizin için yeterli olur sünnet olduktan sonra verilen merhemleri de düzenli kullanırsanız çabucak iyileşir inşallah.
BebekC Ekstra bir şeye gerek yok sadece dar bir şey giydirmeyin kremlerini bol bol kullanın yeterli, çabucak iyileşir Allah’ın izniyle :)
Mamaftma Bizde karton bardak kullanıyorduk şimdi onu bırakabiliriz herhalde artık bı kadar tecrübe bir şeye gerek yok diyorsa :)