Eue Benimde bebeğim 2 aylık..Tam doldurmadı hatta 2 ayını, doldurmasına 9 gün var..Anne sütü + mama takviyesiyle gidiyoruz.Mamayı çok az veriyorum.Sizin bebeklerinizin kilosu boyu bu ayda ne kadar acaba...Gelişimi nasıl gidiyor...Mamayı tam kesemiyorum, doktorumda henüz kesmememi söyledi çünkü...doğum kilomuz 3700 şuan en son 4800, dü..
AycaSahin Eue Canım benimkide 2ay 10 günlük bizde meme+mama şeklinde gidiyoruz şuan 5kilo doğum kilosuda 2950
ufkum1 Eue canım her çocuk aynı olmaz benim oğlum da zayıf 2ay23 günlük 5200 genetikte zayıf ya da kilolu olabiliyor takma kiloyu sağlığı yerinde ise
akillibidikcgty Eue 3560 doğduk 3500 çıktık hastaneden, 3200 e düştük ve mamaya başladık şu anda 2 ay 24 günlük 5600 kg 60cmc
akillibidikcgty Eue 3650 doğduk 3500 çıktık hastaneden, 3200 e düştük ve mamaya başladık şu anda 2 ay 24 günlük 5600 kg 60cmc
bernalimujdat Biz bugün 45 günlük olduk sadece anne sütü alıyor oğlum. 2890 doğdu hastane çıkışımızda 2750ye düştü. Dün kontrole gittiğimizde oğlumun kilosu 4990dı canım
Eue AycaSahin günde kaç kere mama veriyorsunuz siz..Ve kaç cc veriyorsunuz..Ben emsin diye çok mamaya yüklenmemeye çalışıyorum, az veriyorum ama bu seferde kilo almıyor
bernalimujdat Eue yeterli gelmiyor diye düşünme her Bebek farklıdır. Bizim uzayan sarılığımız var o geçsin diye ben aşırı çok besliyorum o yüzden kilosu yüksek
Prenses2019 Benim ki doğduğunda 2915 di.2850 ye düştü sonra.Şimdi 2 buçuk aylık 5 kilo olmuş.Anne sütü veriyorum sadece.
GamzeNur 51 günlüğüz 3000 gr doğdu 2900e düştü şimdi de 5200 gr. Anne sütü, arada da günde 1 defa da mama veriyorum
Gullll 2 aylık olmasina 9 gün var 3450 doğdu hastaneden çıktığımızda 3400du 40 gunlukken gittik 5200 57 cm demisti doktor mama veriyorum aksam sabah 60 cc
deletedmom719 Eue canım her bebek farklı ama bizim tam 2 de 5000 kg 59 cm Di. Kıyaslama yapma ama her bebek farklı çünkü. Benden sonra doğum yapan arkadaşlarım beni geçti mesela. Ama doktor iyi dediği sürece sıkıntı yok