Kızlar canım çok sıkkın. Bebeğim 2.5 aylık sadece anne sütü alıyor. Bu aya kadar 1er kilo aldı ama son bir haftadır göğüs pedi kullanmıyorum. Acaba sütüm mü azaldı. Diğer göğsümden süt akardı şimdi akmıyor pede gerek bile kalmıyor yani. Bu sütüm az mı demek kızımda emiyor güzel yutuyor doyuyor. Ama emin olamıyorum. Var mı böyle olan. En ufacık huzursuz olsa hemen sütüm yok diyip canım sıkılıyor.