Bizimki de 4 aylık aynı dediğiniz gibi sadece ateşi çıktı gece sabaha kadar bekledik düşmeyi ve götürdük burun akıntısı ve öksürük olmadığı için sebepsiz ateş diye yatış verdiler kanında enfeksiyon çıktı 2 gün yattık şimdi daha iyi Elhamdülillah bi öksürük kaldı