Pamuk_bebegim42 vlla ben vücuduma 3 seneye yakın gittim yüzümede gittim tekrarladığı için başladim makinasıda alexandra yani kötü makina da degil bende hormon bozukluğu olduğu için çene altımda tekrarlıyor kıl ama lazer daha geç cıkartıo mesela hormon bozukluğu olmasına rağmen vucudumda da sadece pakette cıkıyor tek tük memnunum ben bide gittiğiniz yere sorun lazer sonrası güneş kremi sürüyorlar genelde belki başka bişey söyler zaten kış ayı güneş cıkmıyor fazla