Berenberfu Kızlar doğumundan sonra smear testi yaptıranlar var mi? Okuduğum postlarda doğumdan hemen sonra yapılanlarda bozuk hücre çıkıyormuş doğru mu ? Sonra biyopsi alınınca temiz çıkıyormuş
Ysmndnz_ Berenberfu Benim doktorum doğumdan 1 ay sonra alalım demişti fakat 3 ay oldu hala Dorsay bulup gidemedim . Gerçi bende gebelikle başlayan hpv virüsü vardı onun takibi için beni çağırmıştı
Simgealp39 Berenberfu merhaba ben doğumdan 50 gün sonra kontrolde yaptırdım çok şükür temiz çıktı sonuçlar
Hghghghghg Alimel ya ben doğum yapalı 5 ay oldu ılk kontrole gıttım ama ıkıye gıdemedım doktor bununla ılgılı bırsey soylemedı ? Şimdi nasıl yapmam lazım acaba bu testı yapmak için
Alimel Hghghghghg ben 50 günlükken gittim bida gitmedim gerek yok açıkçası zatende ama siz baya gidip smear vermek istiyorum dersiniz alır