Bebeğim 10 aylık biliyorum erken ama ben rahatsızım tam 3 aydır şiddetli ağrı çekiyorum sinirlerim hasar görmüş ve yürüyemeyecek haldeyim. 40 kiloya düştüm. İlaç kullanmam gerekiyor sinirlerde hasar olduğu için kullanacağım ilaçlar ağır ilaçlar ve bebeğe geciyormus benim emzirmeyi bıraktırmam kesin gerekiyor yani üzülsem de artık yapacak biseyim kalmadı ben ayakta duramıyorum 😔 bebeğimin alerjisi var alerjik mamayı da bi türlü içmiyor bana onerebileceginiz biseyler var mı ? Şimdiden teşekkür ederim