Deletedmom_875 Kizlar merhaba. Kızım 5 ay 6 günlük. Bu ay sadece 250 gr almış doktor mamayi arttır dedi ama gel gelelim benim kız mama içmek istemiyor. Her seferinde meme vereyim 1 damla da süt gelse emiyor. Biberonu verdiğim gibi diliyle ittiriyor oguruyor bir süre sonra. Mamayi sevmiyor desem 4 aydır aynı mamayi içiyor. Ne yapacağımı şaşırdım sürekli emdiği için sütüm de birikmiyor bu sefer doymuyor kakası günde 1e düştü
Meovvmeovv Deletedmom_875 günde 1 olmadı normal aslında ama emmesi çok iyi süt arttırıcı damla denedniz mi? Bestlak bu konuda iyi aslında olmadı eds deneseniz? Küçük bir sonta var biberonun içine onu koyup ucunu memenize bantlıyosunuz. Sizi emiyo sanırken mama içer. Kullandığınız biberonda etki edebilir benim kızım lansinoh dan başka tutmuyor
Jelibonsmom Deletedmom_875 Biberon reddi yaşayınca uykuda, bi süre sallayıp mayıştırma durumlarında, oyuncakla, şakalaşmayla, damlalıkla, kaşıkla, şırınga ile verdim, yani bi çok yöntem araç gereç kullanmış biri olarak bu tavsiyelerde bulunabilirim 😂
Deletedmom_875 Meovvmeovv Doğumdan beri solgar kullanıyorum kuzum ya, günde 3.5 litre su içiyorum. Yeterince uyuyorum. 3 4 kutu humana cay kullandım. Bestlak denemedim sadece.
Deletedmom_875 Jelibonsmom Ah benimki bir inat ki teyzesi, uykusu varken yanına yanaşma. Ne meme ne mama hiç birini istemez uykusu varken 😀 peki kasik maması kaçıncı ayda verdiniz veriliyor yada bilginiz var mı acaba kasik biberon alıp kasik mamasi mi versem
Meovvmeovv Deletedmom_875 ah o süt getirme :( çok zor 😞 benim zor geldi ve zor emdi Allah yardımcınız olsun inşallah
Jelibonsmom Deletedmom_875 uykusu çoksa hiç rahatsız etme annesi 🥰 sakinleşince özetle. Ben kaşık maması hiç vermedim kızım lapa ve püre sevmez o yüzden bilgim de yok bu konuda 🤷🏼♀️