Merhabalar, kızım 3 buçuk aylık son 2 ayından itibaren yüzüstü yatırmadığım sürece uyumuyor. İnternette baya farklı yorumlar okudum bazıları iyi olduğunu bazılarıda sırtüstü yatırılması gerektiğini söylüyor. Gecede gündüzde sadece yüzüstü yatıranlar ya da bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı. Nasıl düzeltirim onuda bilmiyorum ilk çocuğum. Aslında yüzüstü rahat ettiğinide düşünüyorum gazını kolay çıkarıyor ayrıca kusar boğulur düşüncemde kalmıyor ama sizlerden de bir görüş almak istiyorum ne yapmam gerekir.