Beren anlattıklarım kızımla aynı. Bizde 2. Aydan sonra çıktı. Sarı kustu dedin ya ordan tahmin ettim. Midedeki sütü kusunca en sonda mide asidi gelmiş. Dediklerimi bir dene iyi gelirse, reflü vardır. Doktoruna da bşr danış. Burdan akıl almakla olmaz, herkes farklı birşey söyler, çocuğunun neyi olduğunu anlamazsın