Haticeyns biz sokağa çıkıp oynayan, sosyal bir nesildir. Biz çıkmasak bile annelerimiz komşu ziyaretlerine gider, evlerimize misafir gelir vs çokça sosyalleştiğimiz, iletişim kurabildiğimiz için gelişimi çok etkilemezdi ama şimdiki çocuklar öyle değil. Evde 4 duvar arasındalar zaten iletişim konusunda yetersiz kalıyoruz bir de ekrana bağlandıklarında doğal olarak çok daha fazla etkileniyorlar. Evet ekran aynı, çizgifilm aynı ama zaman Farklı. Ben böyle düşünüyorum en azından.