Merhaba ben dün akşam banyoları yıkayaym dedim canim banyoya toz deterjan sirke domestos ve klorak döktüm sıcak suyu açtım çok tıkadı beni biraz kaldım orada soludum sonra dışarıya çıktım öksürük başladı bogazlarim da yanma açıma vardı bir süre sonra geçti ciğerlerime kadar inmismidir doktora gitmelimiyim kaygı bozukluğu ve Panik atak var bende bisey olur mu acaba diye düşünmekten alikoyamiyorum kendimi ne yapmalıyım lütfen bana yardım edin