Hamzaninannesi1411 benim kızım 4.ay atağı başlayınca gece uykusuna yatarken bı ağlama tutturuyordu.8 gibi uyurdu 4. aydan beri 10u buluyor uyuması. Bı kaç gündür de krize giriyor artık uyurken özellikle gece uykusuna yatarken .kendini sıka sıka çığlık atmayı öğrendi öyle ağlıyor artık.sirf böyle olmasın diye her aglamasinda yanına gittim ama yine de beceremedim🤦🏻♀️ gündüz de ayağımda uyur uyanır,gece uykuları da yavaş yavaş bozulmaya başlıyor benim bu kızla tek derdim uykusu 😪 büyüdükçe düzelecek diye bekledikçe daha güçlenip geliyor 😂 ne yapacaz ben de anlamadım . Seneye ise başlayacağım ama uyku düzeni böyle olursa kayınvalidem de bakamaz buna . Ayakta sallanma işine de son vermem lazım ama çığlık çığlığa ağlamaya başladığından beri beni bi korku aldı neyse hayırlısı 🤷🏻♀️tam iç dokmelik post olmuş 😂