cvkhll Anne sütüm bir anda kesildiği için 15 gündür mama takviyesi ile gidiyorum 70 günlük bebeğim son 3 gündür günde 3 sefer mama veriyorum oda 2 saatte bir içtiği için 70-80 cc oluyor ama şuan kabızlık yaşıyor dün hiç kaka yapmayınca anam babam usulü popoyu uyardık sonra 2-3 sefer yaptı çok kıvranıyırdu sizde golden goatta aynı sorunu yaşadınız mı sma ya geçmeyi düşünüyorum onu kullananlar kabızlık yaşadınız mı ?
Csg2105 cvkhll ben bebeğim doğduğundan beri sütüm olmadığı için golden goat mama veriyorum mama çok güzel kilo alımı yapıyor ama direk keçi sütü olduğu için tabi bebeğimde de kabızlık sorununu çok yaşadık daha sonra eczacı bize sma comfort kullanın kabızlık maması dedi denedik ne kabızlığı düzeltti ne kilo aldırdı sonra golden goat+zeytinyağ+popo ve karın masajıyla o süreci atlattık şimdi bağırsakları alıştı çok şükür
hulyacakahve cvkhll Hipp denediniz mi hiç. Büyük kızımda da onu kullanmıştım. Şimdi yine aynı mamayı kullanıyorum. 2 ayrı doktorumuz da onu tavsiye etmişti. Deneyim derim 🌺
Vmerve cvkhll ilk mamamız hippti çok kusuyordu değiştik sma comfort aldık gaz yapmıyor diye doktor önerdi comfort gerçekten çok başarılıydı ama bulması zor oluyordu heryerde yoktu 3 aydan sonra sma optıproya geçtik memnunuz şuanlık
Humeyra2906 cvkhll sma optipro benim kızıma çok yaradı kabızlık da yapmadı gaz da çok şükür ve normal seyrinde gidiyor fos kilo yapmıyor
cvkhll Csg2105 Ya saolun 🥲 Ben dün bi çay kaşığı verdim gece artık yapamayınca siz her mamadamı veriyorsunuz yoksa tek sefer mi 🌺
Oske_emir Merhaba benimde sütüm ilaç kullandığım için kesildi 1 aylıkken bende goat keçi sütlü mamayı denedim kabız yaptı sma ye geçtik oda ilklerde iyiydi ama oda rahatsız etti şimdi aptamil conformil kullanıyorum gaz az yapıyor diye ama yine değiştiricem humana tavsiye ettiler bi denicem
cvkhll Oske_emir Bende ne yapacağımı şaşırdım bu mamayı en iyisi diye tercih ettim de çok kıvranıyor yavrum smayı okudum burda çok öyle olunca deneyeyim dedim ama dediğiniz gibi bu işin sonu yok sanırım 🥲
Csg2105 cvkhll sabah akşam veriyordum bir çay kaşığı ayrıca zeytinyağ ile poposuna masaj yapıyordum onun çok faydasını gördüm sizin anne sütü şansınız var oradan kabızlığını çözmeye çalışın bence yediklerinizle
Ceylinay cvkhll sma mamanın sma optiprosunu deneyin probiyotıkli oldugu için iyi gelebilir sma comfort kabızlık yapıyor genelde
Vmerve cvkhll açıkcası kabızlık yapmadı oğlum hipp içerken sürekli kusuyordu ve gaz yapıyodu başka bi şikayetim yoktu
cvkhll Ceylinay Dün comfort olanını aldım gaz ve kabızlık için diye 🥲 bakalım artık karnını ağrıttı biraz huysuzlandı
Filizg Oglum 5 buçuk aylık dogdugundan beri Sma optipro kullanıyorum ne kabızlık ne gaz sorunu yasamadım çokta memnunum Diger mamalar gibi elini yüzünü şişirmiyorda tavsiye ederim bence kafanı da karıştırma derim ben,işin içinden çıkamazsın 😊🌹