Slm annişler bebeğim 46 günlük ve ben uykusuzluktan ve göz ağrısından ölmek üzereyim galiba bazen öyle daliyorum ki uykuya bebemi unutuyorum 3 saat emzirmedigim oluyor doktorum normal dedi 4 saatte uyuyabilir dedi ama benim içim el vermiyor 😒 eşim vardiyalı çalışıyor o varken çok iyi bebe hatta eşimde elim kolum ayağım çok ilgileniyor kızım kucağında uyuyor ama o gidince gece vardiyasina yada dışarı kızım tepe taklak oluyor uyumuyor resmen uykusuzluğa direniyor gotunu pispis yapıyorsun uyuyor yataktayken başlıyor ağlamaya ciğeri cikicak kucağına alıp gezdirincw susuyor ama uyumuyor babasinda uyuyor ama ben napcam ya dün uyutmadim gece uyusun diye gene 3 e kadar uyumadik akşam 10 dan sonra .. Kendimi çok yetersiz hissediyorum normal mi bu durum 😔 sizin bebisler de boylemiydi ya ..