alisinannesi63 Neden gece beslenmesini kesmeliyiz ? Ne zaman başlamalıyız detaylı şekilde bilgi verip aydınlatırmısınız ?
Umutveannesi alisinannesi63 9. Aydan önce kesilmiyor diye biliyorum. 12. ayda tavsiye ediyor doktorlar ama 2 yaşa kadar da uzayabilir tercihe göre. İleride oluşabilecek mide problemlerinden dolayı gece beslenmesi kesiliyor
alisinannesi63 Umutveannesi peki nasıl mesela ben saat 10 gibi doyuruyorum 11 de uyutuyorum. Bu şekilde yapsam yeterli mi
Alyehus Erken dönem diş çürümesi, reflü, ileri dönemde obeziteye yatkınlık sebepleri arasında gösteriliyor kilo problemi yoksa 12. Ayda öneriliyor