123321123
İlk 4 ay zor gerçekten gözünüz korkmasın ama her şey çol rahat dersem de yalan söylemiş olurum. Aç kaldığımı biliyorum yerimden kalksam oğlum ağlardı. Silingle evde tur atardık vs ama 5.6 ay milat gibi oluyor alışıyorsunuz. Her çocuk asla aynı değil ama size 39 aydır anne olarak bir tavsiye vereyim.
-Probiyotik ve gaz damlası mutlaka kullanın.
-Emzik olayınıda bence halletmeye çalışın ilerleyen dönemlerde almıyorlar.
- 6. Ay itibariyle de gece beslenmesini azaltmaya/ kesmeye çalışın aşılırsa gerçekten sizin içinde zor be reflü ihtimalini artırmış olursunuz. Doktorunuz da zaten bilgi verecektir ❣️