merhabalar oğlum 5.5 aylık, tadımlara başladık, doktor mutlaka pütürlü olsun çatalla ez, rondodan çekme dedi ama çocuk beceremiyor öğürüyor yutamıyor mosmor oluyor, açıkçası 2 deneme sonrası vazgeçtim rondodan geçirdim, var mı bu durumu yaşayan sonradan acaba alışır mı pütürlüye? normalde bile formül sütü genzine kaçıran bir çocuk, ek gıdada böyle olması çok normal ama bir yandan da korkuyorum ileride de alışamaz diye.