senelerce kendimi aslan sandım ta ki ünide bi arkadasım bana sen başaksın demesine kadar 23 agustos sabah 7de doğmuşum burçlarla alakalı bir şey çıktıgında bakmak istemiyorum artık kafam karısıyor karakter olarak kendimi aslan olarak görüyorum ama kararsızlıktada başak burcu başı sallıyor:/ yani astrolojiden anlayan varsa bir burcumu söylesin rica ediyorjm🫶🏻🤍