yengemin kardeşinin evine baskın yapılmış. Bir kutu lilika çıkmış. Lilika devletin verdiği bir ilaç fakat gençler bunu kafa yapması için kullanıyor. Zaten içiyormuş kanında da var kana götürmüş polis. Narkotiklere sormuşlar baskın yapma sebebiniz ney diye komşular şikayet etmiş eve giren çıkan çok diye. Ama yengemin kardeşinin çatıda güvercinleri var. Güvercin satışı da yapıyor. Arkadaşları çatısına çıkıp kuş izliyormuş. Yani annesi perişan oldu dünden beri gece olduğu için nezarette durdu. Savcılığa gidicek 1 gibi. Sonuç ne olabilir ya