Canım benim oğlum 9 ay 10 gunlukten birden emekledi yani bir dakika da yere koymuştum emekleyerek gitmişti yani şuan tam zamanı biraz zamani var sadece 1 yasa oadar emeklememesi normalmiş ben doktora bile götürmüştum bunun için konuşmaması kelimesi yok demem benim oğlum 16 aylık hiç kelimesi yok mesala anne baba mama vs şeyler hiç demiyor hatta iki gün once bunun için post açtım dun oğlum net şekilde sürekli dede dede diye evde gezdi nasıl mutlu oldumqq