Selin1234 Arkadaşlar sorum yukarıda benim nazım 52 ile 59 arasında değişiyor acaba bu bir sorun mu doktora görünmem gerekiyor mu aranızda hemşire ya da doktor olan arkadaşlar varsa bilgilendirir se sevinirim
sarilokumumm Selin1234 bence bir kardiyolojiye görünün benim bi ara 120 üzeriydi çarpıntı hissediyordum zehirli guatr vardı o nedenle oluyordu tedavimi olduktan sonra düzeldi zaten 90 gibi çıkıyor
myemye_12 @Selin1234 hemşire veya doktor değilim ama benimki 76 78 arası atiuo bilmiyorum bir sorun mu üstte kalsın bilen olur belki
Selin1234 Sumbul17 bende merak ettim bana çok düşük gibi geldi ama acaba bir sağlık sorunu filan olur mu diye merak ettim
Ghi Selin1234 bunu detaylı olarak doktorunuzun değerlendirmesi gerekir ama sağlıklı olan sporcu kişilerde de genelde nabız düşüklüğü olur bir sorun teşkil etmeden. Aklınıza kötü bir şey gelmesin ama yine de bir baktırın
Ghi Selin1234 Bir de düşük oldugundan nasıl emin oldunuz saydınız mı bir dakika boyunca yoksa akıllı saattrn mi
Selin1234 Ghi tansiyon aleti ile ölçüm yaptım ben düşük tansiyon hastasıyım birde satitasyon aleti almıştım doktorum demişti onun la ölçütügumde hep bu şekilde çıkıyor
Essam Selin1234 benımde doğumdan sonra bı ara 52 55 çıkıyordu geçen ölçtüm 93 çıktı ama Dr gitmemiştim genelde de dinlenırken düşük çıkoyordu
Selin1234 Essam benin normalde 80 -85 arasi çıkıyordu bu aralar bu şekilde çıkınca korktum açıkçası birde iki gündür sol kolum ve sırtımda bir ağrı var onun için sormak istedim