ikibebedublekahve Kızlar reglim düzenli olurdu en fazla bir gün geçerdi ama bu ay bugün 6. Gün geçti olamadım, bi geçen hafta bi dün erken gebelik testi yaptım negatif benzer durumda olan var mı neden olabilir?
Mizmizmyrtle ikibebedublekahve ömrüm boyunca bir kere bile gecikmeyen reglim tam 1 hafta gecikti bu ay 23 yaşındayım ilk defa başıma geliyor hamileliğimde de bir gün geçmişti test yapmıştım zaten çıkmıştı hemen onun harici saatine kadar düzenlidir bu ay olmayınca kesin hamileyim diye düşündüm çok korktum hatta post açtım kaç defa test aldım yaptım negatif çıkmıştı benimde 1 hafta gecikti sonra oldum ilk defa yaşadım
Feyzosumunannesi ikibebedublekahve ben dogumdan sonra 3 kere regl oldum hiç biri düzenli değil şuan bile dün olmam gerekıyor du hiç bir belirti yok. Hatta gecen ay 15 gun gec oldum
Balkizlarim ikibebedublekahve ben benzeri durumdayım test yaptım negatif ama regl olamıyorum nedense 🙊
ikibebedublekahve Mizmizmyrtle benimde çok nadir 3-4 gün geciktiği olmuştur bu ay bişey var demekki hava değişimi olabilir mi acaba
ikibebedublekahve Feyzosumunannesi doğum yapalı bir sene oldu 2 ay sonra düzenli olmaya başlamıştım ben de bacım belirsizlik çok kötü bişey şişkinlik var ara ara kasık sancısı da var ama olmuyo bi türlü 😵💫
Aylizzmm Feyzosumunannesi Bende doğumdan sonra 3. Ayda oldum 2. De Bi hafta gecikti 3 ye 20 gün gecikti test yaptım negatif 20 gün gecikmeye cikardi herhalde Ara ara hafif kaşık ağrısı oluyor ama gelen giden yolk
Mizmizmyrtle ikibebedublekahve muhtemelen çünkü ben post açtığımda da o kadar çok geciken vardı ki herkes şaşırmıştı yani
Momyyy- ikibebedublekahve en son 17 Ekim de oldum hamilelikten önce de çok düzensizdi takmıyordum kafaya ama şimdi korkuyorum hamile kalmaya dört gözle adet olmayı bekliyorum
ikibebedublekahve Momyyy- valla bende korkuyorum istemiyorum şuan da, ama iki test de negatif çıktı hamilelik yok şükür
Merve_2712 Kuzular bende aynıyım 16 kasımda oldum en son 7 gün geçti banada bende olmadım ama bir belirti falan da yok sanırım hava degisimlerinden
Aylizzmm ikibebedublekahve canım benim 20 kusur gün gecikti valla test yaptım elim titreye titreye ama çıkmadı olsaydı çıkardı herhalde ya havadan yada emziriyorum diye bilemedim
Nur_nur_26 ikibebedublekahve eğer spiral doğum kontrol hapı kullanmiyorsaniz prezervatif veya Geri çekilme denen yöntemlerle korunduysaniz bi süprizle karsilasabilirsiniz. Şimdi den diyim. Her kadına söylerim korunma işini eşinize bırakmayın. Hap yada spiral kullanın garantiye alın.