6 seans 2000 e anlaştık. İlk seansa gittim tüm vücut. 40 gün sonra tekrar geleceksin tüylerini bol bol kese yap ilk seansta bile farkı göreceksin Dökülecek tüylerin dediler ama farkta göremedim yine aynı şekilde çıktı ve dökülmede yok. Bir hafta oldu yaptıralı. Bir ay ben kıllı kıllı mı gezeceğim. Etkisi sonraki seanslar da mı görülüyor. Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. Cihaz alexandrie champion.