sulearassss Kizlar bebeğim 16 aylık yemesi çok güzel maşallah diyim ama kahvaltı yok yani yaptiramiyorum zorla bir yumurta kiriyorum yemek istemiyor ne yapmam lazım seveceği öneriniz var mı 😔 mamayı tercih ediyor
Semy sulearassss meyveli pankek yapabilirsiniz. Güzel oluyor seviyorlarda hem. Benim bebegiminde yemeden yana hiç sıkıntısı yok 14 aylık olacak nerdeyse. Bebeginiz kaç kilo acaba? Ben biraz kiloya takıyorumda oglum cok iştahlı oldugu için o yüzden ne zaman yiyimli cocuk görsem sorarım benimki fazla mı diye yanlış anlamayın 😇
35izmir sulearassss sabah uyandığında bol bol su içirin eğer gece uyanıyorsa da su teklif edin bezi dolu dolu olursa yeteli çiş yoksa bekle o sıra suyunu ver eline içiyo zaten dikkat et göreceksin sonra bekle çişini yapsın yumurtasını öyle koy önüne yer
baykuskiz_ sulearassss benimkiler de direkt yemek istemiyorlar bende yulaf haslayip yumurtayla karistiriyorum ya da kek yapiyorum kek yumurta karistirip veriyorump sekilde yiyorlar