Ayse_grn07
2 sefer oldum 8 haftalıkken 2 bebeğimin de kalbi durdu ilkini özel hastanede oldum uyuttular 2 bebeğimde devlet hastanesinde ilk önce düşük yaptırdılar sonra parça kalmış kürtaja aldılar korkutmak istemem ama asla uyanık yaptırma beni narkoz vermeden yaptılar inanılmaz çok zorlandım birde azar işittim bağıracak bir şey yok diye Rabbım kimseye göstermesin böyle şeyleri
İlk bebeğimde sabah 8 de girdim hastaneye akşam 8 gibi çıktım adet sancısı gibi ağrı oluyor işlemden sonra 2 bebeğimde 1 gün hastanede yattım bebeğin düşmesini beklemek için sabaha karşı da parçaları temizlemek için kürtaja aldılar